Jakich języków uczymy Nastolatków?
Metoda komunikatywna zgodnie z którą wszystkie sytuacje mające miejsce na zajęciach są pretekstemdo komunikowania się. Komunikacja ma miejsce w sytuacji, w której występuje: luka informacyjna, możliwość wyboru treści i form językowych, a także reakcja rozmówcy. Kładziemy duży nacisk na grupy leksykalne, które ułatwiają naturalną komunikację, np. czasowniki frazowe, kolokacje itp.
Metoda audiowizualna, która polega na wykorzystaniu obrazu, dźwięku, rymu i rytmu. Kojarzenie brzmienia angielskich słów czy dłuższych wypowiedzi z ilustracjami, rymem lub rytmem pozwala słuchaczom wypracować własny schemat pamięciowy - czyli własne sposoby kojarzenia.
Metoda audiolingwalna zakłada, że nauczanie powinno się odbywać poprzez wielokrotne powtarzanie zwrotów w obcym języku, aż do zautomatyzowania reakcji ucznia. Uczeń reaguje na kontekst w wyniku powtarzanych ćwiczeń (drilling), pokonując przyzwyczajenia przenoszone początkowo z języka ojczystego.
Metoda projektów, która polega na wykonaniu przez uczniów projektu, czyli „większego zadania”. Uczniowie zadanie realizują w parach lub grupach, pod nadzorem nauczyciela. Proces planowania, przygotowanie i prezentacja projektu umożliwia ćwiczenie wszystkich sprawności językowych w sposób naturalny. Projekty powinny odpowiadać zainteresowaniom uczniów, zwiększać motywację do nauki, pobudzać ich kreatywność oraz rozwijać samodzielność.
TPR (Total Physical Response) czyli metoda reagowania całym ciałem. Stosowanie tej metody ułatwia zapamiętywanie słów i zwrotów przy pomocy kojarzenia ich z ruchem i muzyką.
Możemy ją wykorzystywać w różny sposób, np. słuchacze wykonują polecenia lektora w czasie gry, odgrywają treści piosenki, rymowanki lub znaczenia czasowników
Intensywność: 2 razy w tygodniu po 45 lub 90 minut
Długość: 64 lub 126 godzin lekcyjnych rocznie
Dni zajęć: od poniedziałku do piatku
bezpłatne dodatkowe zajęcia takie jak:
oraz
Rodzice otrzymują raporty informujące o postępach swoich Pociech, mają również możliwość spotkania zarówno z nauczycielem jak i metodykiem aby porozmawiać o wynikach. Jesteśmy również do dyspozycji rodziców, którzy chcą dowiedzieć się więcej o możliwościach dalszego rozwoju swojego dziecka, pomożemy zaplanować „ścieżkę kariery językowej” oraz określić cele na przyszłość (np. podejście do egzaminów na wyższych poziomach). Organizujemy też spotkania informacyjne nt. egzaminów KET/PET for Schools z możliwością indywidualnych konsultacji.
Jako jedyne w Tarnowie otwarte centrum egzaminacyjne Cambridge English Language Assessment zapewniamy możliwość zapisu na egzaminy Cambridge: KET/PET for Schools.